Uiteraard bent u wel bekend met het merk Mercedes Benz. Zijn verdelen hun types onder in letters en dan kunt u er meestal wel vanuit gaan dat A-klasse de kleinste klasse is dat zich op die manier opwerkt tot aan de M-klasse en dan hebben we te maken met grote offroad wagens. In deze tekst willen we het hebben over de B-klasse en dan specifiek met betrekking tot de Mercedes Benz Bluezero. De Mercedes Benz Bluezero is namelijk een specifiek geval in deze klasse want deze wagen is extreem zuinig. Is het milieu u erg dierbaar en wilt u in de toekomst dat uw kinderen en kleinkinderen hier ook van kunnen genieten? Er gaat niets boven de natuur en frisse lucht, dus willen we dit behouden op de korte en lange termijn dan moet er veel veranderen. Binnen het transport zal dit zeker moeten want de vervuiling in grote steden laat wel zien dat dit echt niet zo door kan gaan. Daarom is er nu de Mercedes Benz Bluezero en daarmee geeft u wat terug aan moeder Aarde. In deze tekst gaan we u nog veel meer uitleggen over de Mercedes Benz Bluezero en als u vervolgens nieuwsgierig bent geraakt, en dat hopen we uiteraard van harte, dan kunt u eens een kijkje nemen op de volgende website: twentezon.nl. Deze site is opgericht voor mensen die graag op eerlijk en duurzame manier energie opwekken en hier kunt u terecht als u op zoek bent naar zonnepanelen. Bekijkt u het eens geheel vrijblijvend. Als u informatie opvraagt, ook over de Mercedes Benz Bluezero, dan zit u natuurlijk helemaal nog nergens aan vast. Dat zou ook wel een beetje raar zijn.

Leest u gauw verder over de Mercedes Benz Bluezero

De Mercedes Benz Bluezero is een prachtig vormgegeven wagen en een lust voor het oog. U zult er vriend en vijand jaloers mee weten te maken terwijl u flink kunt bezuinigen op brandstof. Dat klinkt u hopelijk als muziek in uw oren want op de langere termijn kunt u behoorlijk besparen op dergelijke onkosten en kunt u leuke dingen gaan doen met dit overgebleven bedrag. Natuurlijk is de Mercedes Benz Bluezero wel iets duurder dan zijn broertjes in deze klasse maar doordat u dus enorm bespaart op brandstof is dit zeer rendabel en dus uiteindelijk winstgevend. Zo slaat u twee of misschien wel meerdere vliegen in een klap door een Mercedes Benz Bluezero te kopen omdat u zelf veel geld bespaart, u er een enorm prettig rijcomfort voor terug krijgt met een grote bagageruimte en het aldus erg goed is voor het milieu. Wat wil een mens nog meer op het gebied van transport? Wellicht is het altijd al uw wens geweest om een Mercedes Benz Bluezero te hebben en keek u hier als klein jongetje of meisje al naar uit. Dan ligt hier nu uw kans dus we zouden zeggen: grijp die kans met beide handen aan en kies voor de Mercedes Benz Bluezero, daar gaat u absoluut geen spijt van krijgen. Hieronder vindt u de hoogtepunten zoals opgesomd op de website allemaal op een rijtje. Als dit u niet weet te overtuigen dat de Mercedes Benz Bluezero de auto van de toekomst is, dan weten wij het ook niet meer.

• Krachtige elektrische motor (aandrijving) met een vermogen van 132 kW.
  • Maximumkoppel van 310 Nm, direct voorhanden wanneer het ‘gaspedaal’ wordt aangeraakt.
  • Acceleratie van nul tot 100 km/u in een tijd van 7,9 seconden.
  • Bereik van 200 km, RANGE PLUS als optionele extra voor een extra 30 km bereik.
  • Keuze uit drie rij-programma’s (Economy+, Economie en Sport).
  • Radar gebaseerd energie-terugwinnend remsysteem (optie).
  • ENERGY SPACE: Onder de vloer zit een compartiment voor de batterijen.
  • Ruim interieur met vijf zitplaatsen en grote bagage ruimte, zo kenmerkend voor de B-Klasse.
  • Tal van rij-ondersteunende systemen, inclusief het geavanceerde COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS.
  • Handig voorverwarming en koeling als standaard.

Meer weten? Bezoek uw lokale dealer of neem contact met ons op

Mercedes Benz Bluezero is de toekomst, zo simpel mogen we dit wel stellen. De Mercedes Benz Bluezero is van alle markten thuis en is het neusje van de zalm van de huidige technologie. Wist u dat u bij aankoop van een Mercedes Benz Bluezero een app krijgt op uw tablet en smartphone? Daarmee kunt u diverse dingen in de gaten houden zoals het brandstofgebruik, de hoeveelheid energie in uw accu en overige configuraties van uw Mercedes Benz Bluezero. Daarnaast kunt u de app zelfs gebruiken als sleutel om uw Mercedes Benz Bluezero mee te ontgrendelen, dat maakt het allemaal nog futuristische en persoonlijker. Zit u na het lezen van deze tekst en het bekijken van de site toch nog met vragen? Blijf hier dan niet mee zitten en ga niet bij de pakken neerzitten. Dat is helemaal nergens voor nodig want we hebben een goede klantenservice die te allen tijde voor u klaar staat. Het staat als een paal boven water dat zij wel van wanten weten en u direct te woord kunnen staan dus schroom niet, neem die hoorn van de haak of klim in de spreekwoordelijke pen en schrijf, e-mail of bel ons. De Mercedes Benz Bluezero rijdt geheel zonder CO2-uitstoot en dat heeft als extra voordeel dat u daardoor helemaal geen wegenbelasting hoeft te betalen. Zo krijgt u ook nog eens een cadeautje van de staat omdat u goed voor ons zorgt dankzij het gebruik van deze multifunctionele auto. Tot horens!