Elk bedrijf in de MKB is bij ons van harte welkom voor al hun ICT oplossingen. De meeste middelgrote bedrijven, dus bedrijven die onder de midden- en kleinbedrijven vallen hebben over het algemeen een vrij simpele geautomatiseerde omgeving bestaande uit enkele computers van enkele jaren oud. Misschien hebt u geïnvesteerd in intranet en is het zelfs voor uw medewerkers mogelijk om online hun zaken te regelen. Toch staat dit bij vele kleine bedrijven nog in de kinderschoenen. Dat is niet zo vreemd want de meeste zaken omtrent het boekhouden en administratie worden door een persoon uitgevoerd en kosten niet al te veel tijd. Maar dat zal waarschijnlijk niet uw instelling zijn! U wilt uitbreiden, meerdere vestigingen starten en een bekende naam worden. Dan komen onze ICT oplossingen ongetwijfeld als geroepen. Wie wij zijn? We zijn een bedrijf dat door heel Nederland diverse ICT oplossingen aanbiedt voor de MKB-sector. Kijkt u maar eens op onze website als u hier graag iets meer over wilt weten: mkb-ict.nl. Wat kunnen we zoal voor u betekenen? Het kan gaan om een kleine implementatie van software om de communicatie en administratie binnen uw bedrijf en naar de buitenwereld mee te verstevigen. Denk aan online software om uw boekhouding bij te werken of een geavanceerde klantenservice zodat u uw klanten nog sneller te woord kunt staan, zowel per telefoon als per e-mail.

Zoekt u handige ICT oplossingen?

We hebben nu al een aantal handige ICT oplossingen genoemd. De ICT oplossingen moet u niet al te letterlijk nemen in de zin dat we enkel reparaties uitvoeren. Bij lange na niet. We denken juist graag mee over uw mogelijkheden om de IT-afdeling uit te breiden, of misschien zelfs om te helpen met het oprichten. Het systeembeheer kunt u uit handen geven en dat kan bij kleine en middelgrote bedrijven leiden tot een flinke kostenbesparing. U hoeft niet te investeren in een eigen server en u hebt geen systeembeheerder nodig. Mocht u een kantoor leiden waar veel met computers wordt gewerkt zoals een callcenter dan is het niet zo vreemd dat er een systeembeheerder fulltime bij u op kantoor werkt. Wij gaan dan met hem samenwerken zodat onze ICT oplossingen moeiteloos worden doorgevoerd en u er als werkgever maar ook als werknemer nauwelijks hinder aan zal ondervinden. Klinkt u dat allemaal als muziek in de oren? Kijk dan gelijk op de website. U zult zien dat onze drie belangrijkste werkzaamheden neerkomen op de volgende ICT oplossingen:

  • We bieden service in de vorm van een helpdesk die 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaarstaat. Onze werknemers zijn allen getrainde IT’ers.
  • We kunnen uw systemen beheren en monitoren. Bij problemen krijgt u direct een seintje en kunnen we tevens langskomen om onze ICT oplossingen toe te passen.
  • En uiteraard kunnen we ter plekke beheren als u dat wenst. In dat geval kunt u tijdelijk een ICT’er van ons bedrijf inhuren. Handig als er sprake is van ziekte of als uw IT-afdeling tijdelijk onderbemand is.

Hebt u hier nog vragen over? Neem dan direct contact met ons op

We kunnen het ons goed voorstellen dat u nog enige vragen hebt over deze ICT oplossingen. Daarom staat onze klantenservice voor u klaar. Ze zijn telefonisch en per e-mail te bereiken dus geef uw vragen door en ontvang snel een antwoord. Mocht u het wel zien zitten dan horen we graag welke ICT oplossingen u van ons verlangt. We stellen vervolgens zo spoedig mogelijk een geheel vrijblijvende offerte op en dan is het aan u om hier al dan niet akkoord mee te gaan.

Deel Dit Bericht...Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest