Een grote speler op de Nederlandse telecommarkt is Ziggo en het spreekt voor zich dat een dergelijk bedrijf ook over een goede helpdesk beschikt. De Klantenservice van Ziggo is een grote afdeling die tijdens kantooruren altijd voor je klaar staat om vragen te beantwoorden, klachten te verhelpen en problemen op te lossen. Als je klant bij hen bent dan kan er immers wel eens wat fout gaan, hoe goed iedereen zijn best ook doet. Een rekening kan verkeerd opgesteld worden, een verbinding kan niet optimaal zijn of er is een ander soort probleem. Ook kun je als klant vragen hebben aan de Klantenservice van Ziggo. Je kunt dan denken aan of een ander abonnement van hen beter bij jou zou passen of de vraag of een alles-in-één pakket voor jou een betere keus zou zijn. Zij helpen je graag bij het beantwoorden van deze vraagstukken. Maar ook als je nog geen klant bij hen bent staan zij jou graag te woord. Zij helpen je graag met bepalen of zij voor jou de juiste keus zijn en zij helpen je met plezier met het regelen van jouw overstap. Je kunt dus om veel verschillende redenen met de Klantenservice Support van Ziggo contact op willen nemen.

Neem contact op met Klantenservice Ziggo

Tegelijkertijd is het ook zo dat je op veel verschillende manieren met de mensen van de Klantenservice bij Ziggo in contact kunt komen. Je kunt hen bijvoorbeeld:

  • een e-mail sturen
  • een berichtje sturen via Twitter of Facebook
  • via het online forum een vraag stellen
  • bereiken via het contactformulier op hun website
  • bellen

Er zijn dus genoeg mogelijkheden om met hen in contact te komen. Wat in jouw geval de beste optie is, is afhankelijk van wat jouw eigen favoriete communicatiemiddelen zijn en ook van wat jij wilt vragen. Is het voor een goed antwoord noodzakelijk dat zij over jouw klantgegevens beschikken, dan kun je de Klantenservice van Ziggo het beste mailen of bellen of het contactformulier invullen. Op sociale media of fora kun je immers beter geen persoonlijke gegevens achter laten. Komen er geen persoonlijke gegevens bij kijken, dan kun je gewoon kijken naar wat jij het meest handig en prettig vindt. Een voordeel van mailen of op een andere manier een berichtje sturen, is dat je dit kunt doen op het moment dat het jou het best uit komt. Zij reageren hier dan zo snel mogelijk op. Bellen met de Klantenservice van Ziggo betekent dat je aan kantooruren gebonden bent, maar tegelijkertijd stelt dit jou ook veel directer in contact met een medewerker.

Telefoonnummer vinden

Geef jij de voorkeur aan bellen met de Klantenservice van Ziggo? Dan is het natuurlijk nog wel de vraag welk nummer jij moet bellen. Veel bedrijven zetten hun telefoonnummer niet meer groot op brieven en op hun site, omdat zij liever hebben dat jij een bericht naar hen stuurt. Daar komt bovendien nog eens bij dat alle grote helpdesks over verschillende telefoonnummers beschikken, voor bijvoorbeeld zakelijke en particuliere klanten. En soms ook voor de verschillende productgroepen die zij leveren. Hoe vind jij nu snel en gemakkelijk het juiste telefoonnummer van de Klantenservice van Ziggo? Een echte aanrader is het om daarvoor contact op te nemen met de nummerinformatiedienst 1840. Zij hebben van alle grote helpdesks alle nummers op een rijtje en zij verbinden jou graag met de juiste helpdesk door. Het enige wat jij hoeft te doen is 1840 bellen en aangeven welk bedrijf jij wilt bellen en wat voor soort klant jij bent. Zij schakelen jou dan meteen door met de juiste afdeling van de Klantenservice van Ziggo! Bekijk snel de website voor meer informatie http://klantenservice.support/klantenservice-ziggo/.