Wellicht dat u als particulier bekend met DigiD. Alle burgers in Nederland hebben een dergelijke inlognaam en wachtwoord zodat ze kunnen inloggen bij de Belastingdienst, DUO en andere belangrijke overheidsinstellingen. U kunt het beschouwen als uw persoonlijke digitale handtekening dat u gebruikt om belangrijke zaken mee te regelen. Voor bedrijven, ondernemers en beroepsbeoefenaren bestaat er ook een dergelijke methode alleen wordt dit niet verschaft door de overheid maar door commerciƫle instellingen. Dit noemt men niet DigiD maar eherkenning. Bent u op zoek naar een bedrijf waar u eherkenning kunt aanvragen? Kijkt u dan eens op onze website: eherkenningaanvragen.nl. Via onze website kunt u niet zo zeer de eherkenning aanvragen als wel het vinden van de juiste aanbieder voor uw bedrijf. U kunt op onze website de naam van uw bedrijf en contactgegevens achterlaten. Wij gaan vervolgens voor u op zoek zodat u snel een eherkenning kunt aanvragen bij die aanbieder. De aanbieders onderling kunnen verschillen qua werkwijze, kosten en tempo. Het is aan u en aan ons om gezamenlijk tot een mooie oplossing te komen. Dus probeer onze website eens uit. Het is namelijk gratis te gebruiken. U kunt ons bedrijf zien als bemiddelaar tussen uw bedrijf en de eherkenning verstrekker.

Dankzij eherkenning kunt u veilig online zaken doen

Een aantal voorbeelden van websites waar u uiteindelijk de eherkenning voor kunt gebruiken zijn onder andere:

  • Eloket,
  • Tendernet,
  • WBSO/RDA
  • En MIA/Vamil.

Op dergelijke websites kunt u bijvoorbeeld fondsen aanvragen, subsidies aanvragen en fiscale voordelen aanvragen. Fiscale voordelen kunt u op allerlei manieren behalen. Door bijvoorbeeld zuiniger om te gaan met energiebronnen, door duurzame energie te gebruiken of door mensen met een handicap in dienst te nemen. U kunt al dit soort aanvragen aldus indienen als u beschikt over uw eigen eherkenning. Hoe kunt u ervoor zorgen dat er snel een eherkenning aanvraag ingediend kan worden? Haast u dan naar onze website toe. Vul daar uw naam, bedrijfsnaam, e-mailadres en de reden voor uw eherkenning in. Daarna bevestigt u de aanvraag en maakt u het compleet door het naar ons op te sturen. Doet u dit tijdens kantooruren? Dan mag u er wel vanuit gaan dat u binnen een paar uur al een reactie hebt. En dat betekent dat we een aanbieder gevonden hebben en dat u bij hen direct de uiteindelijke aanvraag in kunt dienen. Het is helemaal niet zo duur als u misschien denkt. U betaalt namelijk 75 euro voor 5 jaar, dus 15 euro per jaar voor een +2 classificatie. Een dergelijke classificatie is over het algemeen afdoende voor alle zaken die u moet regelen.

Een aanvraag indienen? Het is eenvoudiger dan u denkt

Veel ondernemers moeten hun aanvraag voor vergunningen niet via de overheid maar via de gemeente aanvragen. Daarom is het goed om te weten dat de meeste gemeentes langzamerhand overstappen op deze digitale werkwijze. Dat scheelt u aanzienlijk wat reisjes naar het gemeentehuis. Tijd is immers geld, zeker in het zakenleven. Dankzij de digitalisering kunt u rustig vanuit uw kantoor uw belangrijke zaken met de overheid regelen. Wacht dus niet langer en vraag het vandaag nog aan, dan kunt u er waarschijnlijk van de week al mee aan de slag. Ten slotte is het wellicht verstandig om onze website eherkenningaanvragen.nl te bookmarken. Niet alleen vindt u hier namelijk veel informatie over deze digitale werkwijze en hoe u dit kunt aanvragen. We houden tevens een interessant blog bij waarin u kunt lezen wat er op dit gebied door de jaren heen allemaal veranderd is. Dankzij ons blijft u op de hoogte en weet u als de kosten omhoog gaan of juist omlaag.

Deel Dit Bericht...Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest